Avsnitt 45: Stickkontakts virtuella hyllningsgala

I det här avsnittet avslöjar vi vilka som prisas i vår Virtuella Hyllnigsgala! Och mycket mer, bland annat en lång lista på lyssnarnas bästa stickprylar. Det visar sig att Madde brutit mot sitt köpstopp och härmar Lina vilt genom att lägga upp allt som Lina stickar. Och Josefine har gjort en otroligt shabrovink på sjövagina-sjalen. Ett monsteravsnitt, bjuder vi på. Lyssnar gör du här på bloggen eller i en podcastspelare nära dig. Följ oss på Instagram för dagliga uppdateringar och gilla gärna vår facebooksida!

Här hittar ni shownotes och (spoilervarning!) en lista på alla vinnare.

omslagsbild

En kommentar på “Avsnitt 45: Stickkontakts virtuella hyllningsgala

Add yours

  1. Anledning att alltid sticka provlapp först: När jag stickade Flöjten i mars förra året var min stickfasthet helt rätt, så när jag sen skulle sticka Palmetto i augusti tänkte jag att den var bra, men så insåg jag när jag kom till ärmarna och de kändes lite väl smala att min stickfasthet hade förändrats, plötsligt stickade jag mycket hårdare.. Samma garn, samma stickor, men några månader av sockstickning mellan = helt annat stickfasthet. (Sen stickar jag sällan provlapp ändå, i alla fall inte när det är till mig själv, och så blir det fel!)

    Gilla

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.

Upp ↑