Magnifika Maja! 

Stickkontakt har fått ett recensionsexemplar av Maja ”majas manufaktur” Karlssons bok Sticka svenska mönster.

Jag, Josefine hade även äran att träffa henne i Oslo där bilden togs. Ignorera den vita papperspåsen. Det var kul att träffa Maja och få köpa garn av henne, det gjorde jag ifs i sthlm på mässan men då var jag så exalterad att jag glömde ta kort.

Denna bok kommer vi snacka mer om i ett avsnitt framöver. Passa på att önska  dej den eller införskaffa själv, ett beslut du ej ångrar.

Det här garnet köpte jag som inom en snar framtid kommer bli en Vera av Kamilla svanlund.

 

 

För övrigt vill vi slå ett slag för att vi använder #magnifikaMaja för hennes bok och mönster på sociala medier.

Härlig sticktid önskar vi alla!!!!

 

Kommentera

