Avsnitt 5 – maska av, maska på!

Vi pratar om uppläggningar och avmaskningar, vad vi tittar och lyssnar på medan vi stickar och så blir vi helt exalterade över en vattenmelonsjal.

Också blir det spexiga tips, förstås!

Lyssna direkt på bloggen HÄR eller i din podcastapp: itunes, acast, pocketcast eller nästan alla andra ställen där du kan lyssna på poddar.

Kommentera gärna här på bloggen och gilla vår facebooksida så blir vi så glada.

Vi blir också superglada när ni taggar #stickkontakt på instagram eller lägger upp bilder på vår facebooksida.

Sommarhälsningar från Lina, Josefine & Madelene

stickis

2 thoughts on “Avsnitt 5 – maska av, maska på!

  1. Sara

    Hej! Tack för ännu ett kul avsnitt, perfekt att lyssna på till kvällsstickningen.
    Jag vill slå ett slag för formeln x3 + 10 %!! Hade inte en aning om att den fanns men jag använder den alltid själv. Lärde mig att sticka för knappt ett år sen med hjälp av you tube och saknade denna info så jag mekade ett tag och nu tar jag garnet och lindar runt handleden/höften beroende på vad jag ska lägga upp, lindar tre varv och sen ”tar jag lite till” (antagligen dessa 10% haha) och då brukar det alltid bli en lagom lång fästtråd kvar. Lycka till! 😀
    Sommarkram
    Sara
    blackbirdknits på ig

    Liked by 1 person

    Svara

Kommentera

