Hälsning från en ö

imageTack för all fin respons och glada hejarrop över vårt första podcastavsnitt! Vi är så otroligt glada och extremt peppade på avsnitt två som vi planerar lägga ut den 7:e juni.

Jag, Madelene, är på Menorca på en liten semester just nu. Och kolla vad jag hittade på en marknad i huvudorten Mahón igår! En antik garnvinda. Blev givetvis eld och lågor över den och slet upp plånboken, men ångrade mig och blev snål när säljaren berättade att den kostade 50 euro.

Nu ångrar jag att jag inte köpte den. Så himla tjusig! Och den ultimata souverniren, den skulle ju verkligen komma till användning.

Mvh, hon som nystar garn med hjälp av sina lår.

 

Kommentera

